24-01-15

het einde is in zicht

Wat een diepzinnige titels bedenk ik toch altijd... Maar in ieder geval: het einde van de tentamenweek en dus van het studeren komt eindelijk in zicht. Ik ben al meer dan twee weken aan het leren, en hoewel ik van te voren dacht dat ik een chille vrije week zou hebben, heb ik bijna niets anders gedaan dan blokken. Met de hoofd boven de boeken, opdrachten maken, samenvatten, héél veel thee gedronken en heel veel studie ontwijkend gedrag vertoond.
Ik heb nu twee tentamens gehad: Data Analysis en Macroeconomics, en over beide heb ik wel een oké, maar niet een ge-wel-dig gevoel... Komende dinsdag heb ik het laatste tentamen van Financial Accounting, en dan zit ook het tweede blok van jaar 1 er alweer op. Wow! De tijd gaat zo snel. Binnenkort, als ik de resultaten van deze tentamenweek binnen heb, ben ik van plan een studie update te schrijven met mijn ervaringen, vakken en cijfers van het eerste semester.






Omdat ik echt nog heel veel moet doen voor het tentamen van dinsdag, komen er de komende dagen (denk ik) even geen blogjes online. Maar dinsdag ga ik hopelijk weer wat vooruit bloggen, en wat ideeën uitwerken, zodat jullie weer wat te lezen hebben! Vandaag dus alleen even deze update met nog wat #studyspo foto's erbij. De foto's zijn van mijn Instagram, de quotes komen van Weheartit.

Als je ook nog bezig bent met de tentamens: succes nog eventjes!

Liefs, Marjolein