10-01-15

gehyped op Lookbook

Lookbook gebruik ik soms heel veel, en soms helemaal niet. Maar sinds ik de app op mijn telefoon heb gezet, kijk ik regelmatiger of de personen die ik hype nieuwe looks hebben geplaatst of dat er misschien tussen de 'new' looks iets leuks staat. En weet je wat ik dacht? Misschien is het wel leuk om te delen welke looks mij aanspreken en inspireren.

happy 2015


Gabriela vind ik zo'n leuke meid. Ik ben jaloers op haar mooie krullen, en haar outfits vind ik bijna altijd leuk. Het is niet zo dat ze per se heel uitbundig of opvallend zijn, maar ze zitten altijd mooi in elkaar en ze voegt altijd een beetje een chique touch toe aan haar outfits. Ook deze outfit vind ik er heel leuk en goed uitzien. En comfy, want die jas lijkt me heerlijk!

Ripped and furry


Oh dear, ziet die jas er niet geweldig fijn uit? En wat is dit stoer gecombineerd met de beanie, ripped jeans en gympen! Deze look van Anita zou ik zelf misschien wel nooit dragen (baggy broeken staan me bijvoorbeeld al voor geen meter), maar ik kan er wel heel lang naar kijken en vind het geweldig bij anderen.

happy new year lookbookers

Ik ben zo ontzettend fan van Wioletta! Ze plaatst altijd, maar dan ook altijd, prachtige outfits. De outfit die je hierboven ziet zou ik zelf denk ik wél dragen, en ik ben ook best wel op zoek naar zo'n kleur blazer. Deze outfit is ook lekker easy, maar daardoor juist mooi.


knitwear

























Comfy, comfy! Die trui ziet er fijn uit zeg. Soms vind ik truien heel saai en simpel staan, maar met deze mooie jas en blouse en broek erbij vind ik het er best wel netjes en mooi uitzien. Ik ken Eliska verder niet zo goed, maar als ik naar haar looks kijk valt het me meteen op dat ze dol is op hoedjes, mutsen, haarbandjes, etc. Super leuk! 


141222



Is dit niet cute? Ik vind zulke rokjes altijd heel erg leuk staan! Zelf heb ik ook een paar skaterskirts, maar de laatste tijd draag ik die veel minder. Misschien toch maar weer vaker doen. Ik vind deze outfit echt een perfecte combinatie tussen cute en stoer. Johanne heeft sowieso een hele leuke stijl!

Welke van deze outfits vind jij het leukst?

Liefs, Marjolein