11-01-15

fotoprints

Ik ben zo ontzettend dol op Instagram! Als ik even niets te doen heb, scroll ik vaak door mijn feed, en dan kom ik langs leuke en mooie momenten en langs leuke foto's met vriendinnen. Door het terugkijken denk ik vaak weer aan die vele leuke momenten, en dat is zo fijn. Maar zou het niet nog leuker zijn als mijn Instagram tot leven zou komen, bedacht ik me. Daarom ging ik naar de HEMA site en drukte ik 27 foto's af op 10x10 cm die ik geïmporteerd heb van mijn Instagram. Ik had al wel eens eerder foto's afgedrukt die ik gedeeld had op social media, maar die heb ik in een fotoboek geplakt, en nu wilde ik er iets anders mee doen. Hieronder kun je zien wat!


Ik heb ze, zoals je kunt zien, op mijn kastdeur geplakt. Ik wilde het wel in nette rijtjes doen, en niet over elkaar heen. Ik heb ze daarom in rijtjes geplakt. Ik heb het niet op volgorde van datum gedaan, maar wel heb ik de foto's met mensen en de andere foto's (eten, kaartjes, kat, etc) een beetje verdeeld. Ik vind het zó leuk staan en elke keer als ik ernaar kijk word ik blij en denk ik terug aan alle leuke dignen.




Er missen nog wel wat nieuwe vriendinnen op mijn 'wall of fame', maar daarmee heb ik (nog) geen leuke foto's! Gelukkig is er nog ruimte genoeg voor een tweede ronde over een tijdje.

Op de plankjes, waar mijn nagellak op staat, had ik eerst ook een aantal foto's staan in fotolijstjes. Die fotolijstjes zijn alleen ontzettend lelijk (groen en blauw...), en dat vond ik echt niet meer kunnen in dat leuke hoekje. Daarom heb ik er nu mijn Q&A a day en Powerfood van Rens Kroes opgezet, een foto in een fotolijstje die ik wél mooi vind en een buddha. Verder heb ik de parfum en nagellak gewoon laten staan.

Ik ben er heel erg blij mee!

Liefs, Marjolein