15-01-15

blogpost tips

Als ik een blogpost tegenkom op Bloglovin', bewaar ik het vaak bij mijn favorieten. Soms kijk ik het terug, en dan herinner ik me weer de dingen die me geïnspireerd hebben. Ook schrijf ik vaak de recepten die ik op blogs tegenkom over in mijn Moleskine Recipe Journal. Maar wat nou als ik deze blogposts ook eens met jullie deel?

1: www.dashingdays.nl - City Tripping Europe



Als je een stedentrip gaat maken, ben je vast wel voorzien van een reisgidsje, en heb je misschien ook al wel de nodige research gedaan. Maar als iemand je kan helpen met tips en trucs voor die stad, is dat natuurlijk mooi meegenomen. Soesja heeft afgelopen zondag een nieuwe serie gestart op haar blog, waar ze in vijf zondagen vijf steden in Europa gaat behandelen, en daar tips en leuke plekken voor deelt. Afgelopen zondag was Londen aan de beurt.

2: www.lisaloves.nl - Bullet Journal



Ik ben zo dol op Lisa haar orde en artikelen over productiviteit! Een tijdje geleden plaatste ze een artikel over haar Bullet Journal: een soort agenda en notitieboek ineen. Het lijkt me ontzettend handig om zoiets te hebben, en het ziet er heel erg professioneel en netjes uit. Neem zeker een kijkje, ook bij haar andere artikelen!

3: www.fotografille.nl - reizigers in adembenemende landschappen

Laatst deelde Evelien een artikel met daarin foto's van de fotograaf Elizabeth Gadd. Ik kon echt niet stoppen met kijken naar deze foto's, want er staan ontzettend mooie landschappen op, en daarin staan reizigers. Op de één of andere manier kreeg ik direct een voorstelling ervan in mijn hoofd, want de foto's vertellen echt een verhaal. 

4: www.anouckplume.nl - de leukste dieren op Instagram

Cuteness overload!!! De blog van Anouck ontdekte ik pas toen ik op zoek was naar een vierde blogpost tip voor in dit rijtje. Ik was wat aan het scrollen door 'activiteit' op Bloglovin' (waar je kunt zien welke blogposts anderen hebben gefavoriet), en toen ik de titel 'leukste dieren op Instagram' zag moest ik even een kijkje nemen. En dat moet jij ook doen, want het is té lief.

Zo, nu heeft iedereen weer wat te lezen denk ik zo. Veel plezier!

Liefs, Marjolein