30-01-15

10 most liked Insta-pictures




Laatst was ik op Iconosquare aan het rondkijken bij mijn Instagram statistieken, toen ik begon te kijken welke foto's op mijn Instagram het meest geliked zijn. Ik gebruik Iconosquare altijd als ik een foto vanaf Instagram wil opslaan, omdat je daar heel simpel met een muisklik ze naar je computer kunt opslaan. Maar zoals ik al zei, je kunt er ook statistieken bekijken. Bijvoorbeeld de meest geliefde foto's, je nieuwe volgers en ontvolgers en welke volger je het meeste liefde geeft. Ik vind het zelf heel leuk om te zien welke foto's (en welke momenten) op Instagram het meest geliked zijn, en daarom deel ik mijn tien foto's met jullie.


Aaaah, geslaagd! Ik vind het super leuk om deze foto terug te kijken, en zoals je kunt zien was ik ERG blij haha. Nog steeds eigenlijk wel. Ik heb dat toch maar mooi gedaan.

Ik vind het zó hilarisch dat deze foto mijn op één na meest gelikete foto is, haha. Ik heb eigenlijk ook geen idee waarom, want zo mooi is de foto helemaal niet. Maar de theekopjes vind ik nog steeds wel erg schattig.

#studyspo! Dit was één van de eerste foto's die ik maakte met mijn nieuwe telefoon, en ik merk echt dat sinds die tijd de kwaliteit foto's die ik op Instagram plaats stukken verbeterd is. Ik doe er nu ook wel meer mijn best op denk ik.

Wauw, wat kan mist mooi zijn. Ik vind het vooral als het vriest wel super vervelend, maar gelukkig was dat in november nog niet het geval. De ochtendmist leverde dit mooie plaatje op, geschoten vlakbij mijn huis bij het bos.

Dit voelt als valsspelen, omdat deze foto niet eens door mij gemaakt is... Ik plaatste hem omdat ik wilde vertellen dat Floor en ik een stedentrip naar Stockholm hebben geboekt voor komende zomer, en dit is ons appartement. Ik heb er echt onwijs veel zin in :)

RIJBEWIJS GEHAAAALD, haha. Toen was ik ook zó blij! Deze foto staat met 44 likes op nummer 6!

En alweer studyspo! Deze foto maakte ik, zoals je kunt zien, op 16 januari dit jaar, en ik had een drukke dag studeren voor de boeg. Ik ben wel echt fan van deze foto, op de één of andere manier. Al zeg ik het zelf.

Mooie quote <3 en dat vonden 43 anderen ook!

Op mijn oude blog plaatste ik een tijdje geleden een artikel met mijn vier Instagrammers (zouden jullie het leuk vinden als ik dat binnenkort hier ook doe?) en daar maakte ik een collage van. Ik vind deze Instagrammers oprecht nog steeds geweldig. Je ziet foto's van Cylia, Pauline, Kristin en Veruvo.

Mijn favoriete accessoires zijn nog steeds wel mijn Daniel Wellington horloge en mijn bril. Ik draag sinds vorig jaar februari deze bril, maar ik ben er nog steeds erg blij mee. Het maakt mijn gezicht voor mijn gevoel goed af, en nu voel ik me zó kaal als ik heel even geen bril draag!

Bonus - mijn favoriete instagram foto

Hoe kan het ook anders, mijn favoriete foto is deze waar Suzanne en ik een ritje maakten op een olifant op Bali. Geweldige vakantie, geweldige herinneringen, geweldige foto's.

Heb jij ook een favoriete foto op Instagram?

Liefs, Marjolein