19-12-14

RIJBEWIJS GEHAALD

Dat de titel in capslock is, beschrijft nog lang niet hoe blij ik ben. Want IK HEB MIJN RIJBEWIJS GEHAALD!!! Vanochtend werd ik, na een nacht met weinig slaap door de zenuwen, opgehaald door mijn rij-instructeur Harm, en voor het examen deden we nog even een rondje, zodat ik er even in zou komen. Toen we bij het CBR aankwamen had ik iets te veel stress, maar toen we eenmaal wegreden en meteen het eerste kruispunt lekker vloeiend ging, had ik er wel vertrouwen in. De examinator zei letterlijk helemaal niets, behalve welke kant ik op moest, maar dat vond ik eigenlijk prima.
Eén klein dingetje ging even fout, namelijk dat ik een stoeprandje raakte in een bocht, maar dat was dat. 
Ik had het parkeren al tijdens mijn tussentijdse toets gehaald, wat toch wel een heel fijn idee was. Als ik met deze stress had moeten parkeren was het me dus NIET gelukt. Na twintig minuten waren we alweer terug bij het CBR en toen kwam het woord eruit. YAY! 
Ik ben in april begonnen met rijles en heb er uiteindelijk dus zo'n negen maanden over gedaan, en ik heb 35 lessen gehad. Papa en mama willen met spoed mijn rijbewijs aanvragen, zodat ik met kerst naar oma kan rijden en zij gewoon een wijntje kunnen drinken, haha. Dus dan zou ik hem volgende week al hebben, en dan kan ik lekker scheuren. 
Tot zo ver mijn blije, chaotische, hypere verhaal. Fijn weekend / vakantie iedereen :D 
Liefs, Marjolein