02-12-14

my november

 November, wat was je leuk! Ik genoot volop van deze maand, en deed hele leuke dingen. Maar er moest ook gestudeerd en heel veel gewerkt worden. Ik had aan het begin van november een aantal doelen op een rijtje gezet, waaronder 2x per week hardlopen (gefaald) en enjoy life. Dat laatste is wel gelukt! Ik voel me happy. Kijk mee naar de foto's die ik op Instagram plaatste.



 Voor mijn verjaardag, eind oktober, kreeg ik drie nieuwe boeken. Twee ervan heb ik ondertussen uitgelezen, en die vond ik allebei super leuk! Overspel ligt nog in mijn kast, maar daar ga ik ondertussen ook zeker in beginnen.

Ik ging met Mirjam een dag naar Arnhem als beloning voor al het leren voor de tentamens. Arnhem is een super leuke stad, en we hebben een hele leuke dag gehad met lekker eten en veel shoppen.


Ik kreeg begin november mijn nieuwe telefoon binnen, en die maakt zo veel mooiere foto's dan mijn oude. Ik had tentamenweek en om het leren wat aangenamer te maken at ik chocolade pepernoten en dronk ik (veel) koffie.

Meestal ben ik op woensdagochtend thuis, en omdat wij elke woensdag brood halen, doe ik dat meestal. Deze woensdagochtend was het buiten zó mooi en mistig, dat ik echt even moest stilstaan om een foto te maken. Ik ben er best trots op!

 Mijn Daniel Wellington horloge is nog steeds mijn grote liefde!

Met een aantal leuke blogvriendinnen maakten we Amsterdam onveilig. Het was zo leuk om iedereen weer te zien!



 Lola chillt 'm op haar kussentje.

Met deze lieve Josephine!

 Ik hou van dit jurkje van de Monki! Ik heb nog nooit zó vaak een jurkje gedragen.

Eerst vond ik het nieuwe album van Taylor Swift maar niks, maar ik denk dat je ervoor in de stemming moet zijn. Toen ik extreem vrolijk en energiek was zette ik het nog eens op, en toen vond ik hem zo leuk!

 Het is altijd super gezellig om bij Floor op haar kamer te eten. Dit keer was de culinaire specialiteit van de dag een broodje hamburger. Jum!

Ik ging naar Amsterdam met Suzanne, papa en mama. We maakten een selfie in de trein.


 We gingen in Amsterdam naar het Rijksmuseum, omdat we de verbouwde versie graag een keer wilden zien. Het was super mooi (en groot).

Ik lanceerde mijn nieuwe blog Oh Nineteen! Nog geen moment spijt van gehad. Ik vind het zo leuk om nu een eigen blog te hebben, ook al heb ik nu 50 volgers in plaats van 900 op Sweethippos en mis ik Sweethippos soms nog wel.

 Ik maakte een smoothie en maakte een foto van deze fotogenieke sinaasappel.

Starbucks om te vieren dat ik alle vakken van het eerste blok gehaald heb met een 7! En om de tijd door te komen die ik op het station moest doorbrengen om op Mirjam te wachten.


Shoppings van de Zara!

Op verjaardag bij Simone. Ik droeg mijn nieuwe shirt van de Zara, en voelde me goed.


Ik had een tijdje geleden bij de Tosti World een tosti met brie, honing en walnoten, en het leek me wel chill om die ook thuis te maken, aangezien we nog een stukje brie in de koelkast hadden liggen. De walnoten moest ik er wel even bij denken, maar ondanks dat was het heerlijk. Warme choco erbij, en het leven is perfect.

Friyay!!!


Ik droeg voor het eerst van deze hersft/winter een maillot! Ik vind dat altijd zo veel fijner zitten dan een panty, en bovendien voel ik me dan ook wat fijner in rokjes. Ik besloot het primeurtje te vieren met een foto, waarbij ik meteen mijn bril en horloge op de foto zette.

Foto uit het artikel van zondag. Lekker chillen op bed op mijn geweldige, nieuwe pip-dekbedovertrek met het boek 'extremely loud and incredibly close'. Awesome.

Hoe was jouw november? Ik heb trouwens ook onwijs veel zin in december, met aankomende woensdag de Ladies Night van Gooische Vrouwen 2 in Pathé, sinterklaas, de kerstvakantie en (hopelijk) ook een beetje sneeuw.

Liefs, Marjolein