15-12-14

music monday - faves of december

De laatste tijd gebruik ik heel vaak Spotify. Ik vind het super leuk om nieuwe nummers te ontdekken door mensen die ik volg, en ook klik ik vaak artiesten aan die ik nog niet ken, om op die manier nieuwe nummers en albums te ontdekken. Als ik een nummer super leuk vind, voeg ik het vaak toe aan een playlist. De playlist die ik in begin december startte is nu alweer goed voor meer dan een uur luisterplezier, dus vond ik het een goed idee om hem met jullie te delen.
Het was deze week even wat stiller op mijn blog, omdat ik het druk heb met mijn studie. Maar vanochtend heb ik de laatste midterm voor de kerstvakantie, dus daarna wordt het weer wat rustiger en kan ik weer nieuwe blogjes voor jullie maken (ik zit namelijk wel vol inspiratie!).

In de afspeellijst vind je vooral nummers uit Mockingjay pt. 1, nummers van Coldplay, Will and the People, The Script en andere random nummers waar ik vrolijk van werd de afgelopen 15 dagen van december. 

Liefs, Marjolein