18-12-14

Keep Leaf foodwrap

Ik ben altijd wel in voor iets nieuws, en zeker als dat nieuwe iets milieu-vriendelijks is. Tijdens het Sinterklaas vieren kreeg ik een mysterieus kadootje: een food wrap van Keep Leaf. Op het eerste gezicht begreep ik niet goed wat het was, maar toen ik de beschrijving las kwam ik erachter dat het een foodwrap was: een herbruikbare, wasbare soort boterhamzak/aluminium folie. En dat allemaal met een leuk, appelprintje.






























Ik vind het een heel handig ding. Met klitteband maak je het ding om je broodjes vast, en daarna kun je het gewoon meenemen in je tas. De binnenkant is gewoon wit, en dat kun je gebruiken als een soort placemat. En dat hij vies wordt is ook geen probleem, want je kunt hem gewoon afwassen of zelfs in de wasmachine/vaatwasser stoppen. Ik vind het een tof iets. En... hij matcht goed bij mijn Dopper drinkfles.

Liefs, Marjolein