24-12-14

een kijkje in mijn notitieboek

Ik ben zo'n type die praktisch alles opschrijft in een notitieboekje. To-do lijstjes, idee├źn voor het blog, dingen die ik niet moet vergeten, quotes, telefoonnummers, etc. Vaak ligt het boekje wel in de buurt, dus krabbel ik er snel wat neer als ik iets niet moet vergeten. Ik heb al heel wat boekjes versleten, maar op dit moment ben ik bezig in een mintgroen boekje van de HEMA. Ik vind het zelf altijd super leuk om een kijkje te nemen in iemand anders notitieboek, dus vond ik het een goed idee om de deuren naar mijn boekje open te doen. Kijk mee naar mijn georganiseerde boel.






























Heel erg stiekem wil ik graag een Moleskine notitieboekje, maar tot ik die heb vind ik deze ook prima. Ik maak heel vaak vlak voor ik ga slapen een lijstje met dingen die ik de volgende dag moet doen, om mijn hoofd leeg te maken, of met dingen waar ik over kan bloggen. En hoe fijn is het om iets van een to-do lijst af te strepen?

Liefs, Marjolein