16-12-14

dingen die me blij maken

Dingen die me blij maken: 

❤ Dat het bijna kerstvakantie is 
❤ Een volle spaarkaart bij Starbucks inwisselen voor de duurste kerstspecial die er bestaat
❤ De grootste kerstboom die we ooit in huis hebben gehad
❤ Herinneringen aan de zomervakantie naar Bali
❤ Plannen voor de komende zomervakantie (al duurt het nog een tijdje)
❤ Dat ik vorige week zaterdag plotseling weer de 5 kilometer kon rennen
❤ Morgen krijg ik salaris! 
❤ Het nieuwe album van The Script
❤ Mijn mooie dekbedovertrek van Pip Studio
❤ Als Suzanne spontaan cupcakes gaat bakken en ik er een paar mag opeten
❤ Wifi in de bus van en naar Groningen
❤ Als ik door één of andere vet goede actie kan zitten in de bus naar de campus
❤ Het gevoel van binnenkomen in een warm huis na door de vrieskou te hebben gefietst
❤ Dat te laat komen op de universiteit niet meer erg is
❤ Dat colleges niet meer verplicht zijn
❤ Dat ik bijna mag afrijden (en hopelijk ga slagen)

Liefs, Marjolein