26-12-14

christmas outfit #1

De kerst vind ik altijd een perfect moment om wat extra aandacht te besteden aan een leuke outfit. Andere jaren ging ik best wel klassiek voor rood, zwart en wit, maar dit jaar trok ik gewoon mijn favoriete jurkje van dit moment uit de kast, met bloemetjes, en droeg ik mijn allerfijnste schapenvest.
We hadden een hele volle eerste kerstdag gepland, maar zowel oma (waar we naartoe zouden gaan) als mama waren ziekjes, dus ging dat niet door. Wel zijn we nog even thee gaan drinken bij mijn oom en tante, en hebben we met zijn vieren een heel lekker kerstdiner gehad met rollade, cranberry's, spruitjes, aardappeltjes en een heel lekker toetje. En ik heb outfitfoto's gemaakt met Suzanne!




Jurkje - Monki
Vest - H&M
Laarsjes - Blackstone
Horloge - Daniel Wellington

Liefs, Marjolein