23-11-14

ZARA shoplog met streepjes en ruitjes

Gister was een belangrijke dag, want ik ging met Suzanne naar Mockingjay pt. 1! Ik keek er al maanden (eigenlijk al vanaf het moment dat de aftiteling van Catching Fire verscheen) naar uit en kon ook niet wachten om er heen te gaan. We besloten de ochtendfilm te pakken, om drukte te ontwijken, en om ervoor te zorgen dat we daarna nog even de stad in zouden kunnen voor Sinterklaas inkopen. De film was geweldig! Ik ging echt van verbaasd naar geschrokken naar huilend naar lachend, en toen het afgelopen was wilde ik het liefst dat hij meteen nog een keer begon. Maar helaas, dat was niet zo. Dus daarom ging ik maar shoppen bij de ZARA en lunchen bij de HEMA, om het leed een beetje te verzachten. Ik kocht een shirt met streepjes en een blouse met ruitjes.








Ik vind het zulke leuke items! Ik was ook echt enorm toe aan wat nieuws, want voor mijn gevoel droeg ik altijd hetzelfde de laatste tijd. Ik heb ook nog een broek gekocht bij de H&M, maar omdat de rij te lang was bij de paskamers besloot ik hem op de gok mee te nemen, maar helaas past die niet, dus die ga ik deze week even terugbrengen. Ik vond trouwens dat er echt leuke dingen waren in veel winkels. De laatste tijd vielen de collecties me steeds tegen, maar nu vond ik het veel leuker.

Liefs, Marjolein