15-11-14

welkom op Oh Nineteen!

Hoi, ik ben Marjolein. Leuk dat je op mijn (nieuwe) blog kijkt! Sommigen van jullie zullen mij nog wel kennen van www.sweethippos.nl, het blog waar ik meer dan vier jaar geblogd heb samen met Floor. De laatste tijd ging het niet helemaal meer zoals we wilden. We kwamen beiden in een blogdip terecht, en Floor zelfs in zo'n grote dip dat ze besloot om te stoppen met bloggen. Ik daarentegen kon me geen leven indenken zonder bloggen, waardoor het idee van een eigen blog zich in mijn hoofd begon te vormen. De naam? Daar moest even over nagedacht worden. Ik ben sinds kort 19 jaar, en daarom, en omdat ik het gewoon erg leuk vind klinken bedacht ik de naam 'oh nineteen'. 

over mij

Voordat ik begin met bloggen, wil ik eerst wat meer over mezelf vertellen (voor degenen die me nog niet kennen, of voor het geval je vergeten was wie ik ook alweer ben). Ik ben dus Marjolein, en ik ben zoals ik al zei sinds kort 19 jaar. Ik ben een eerstejaars student Economics & Business Economics aan de Rijksuniversiteit Groningen, en ik ben er helemaal op mijn plek. Leuke, nieuwe vriendinnen, interessante vakken, en heerlijk veel vrijheid: ik vind het geweldig. Daarnaast werk ik bij de Albert Heijn. Hobby's heb ik ook nog. Mijn grootste hobby en passie is toch wel bloggen. Daar kan ik mijn creativiteit kwijt, wat ik totaal niet kan op de universiteit. Foto's maken vind ik super leuk, schrijven vind ik geweldig en de reacties van lezers vind ik ook ge-wel-dig. Hardlopen is ook een hobby van me, al doe ik dat vaker niet dan wel... Ook vind ik lezen heel erg leuk, en ik denk dat je daar veel over kunt gaan lezen op mijn blog. Ik ben een echt buitenmens, en zodra het even kan ga ik een stukje lopen door het bos, op de fiets naar het dorp of buiten in het zonnetje zitten. Er zijn nog genoeg dingen die ik niet over mezelf verteld heb, maar daar kom je wel achter als je Oh Nineteen gaat volgen. Je kunt me volgen via Bloglovin', Instagram en Twitter.


mijn blog

Het is nogal een omschakeling om van samen bloggen ineens helemaal in mijn up een blog te beheren, maar ik heb er ontzettend zin in. Ook vind ik het leuk om weer helemaal bij het begin te beginnen en te groeien. Ik heb misschien al wel vier jaar blogervaring, maar ik kan nog steeds veel leren en ontdekken, en ik hoop dat een eigen, nieuw blog me kan helpen om 'origineler' te worden. Wat mijn plan is, is om zo vaak mogelijk te bloggen. Elke dag gaat me niet lukken (misschien in sommige weken wel), maar ik wil proberen om op de dinsdag, donderdag, zaterdag en zondag een artikel te plaatsen. En ja, verder zie ik wel hoe het loopt. Er moeten nog wel wat dingetjes aangepast worden op mijn blog, maar dat komt allemaal in de loop van de week/weken wel. Ik heb er zin in, hopelijk jullie ook.

Liefs, Marjolein