25-11-14

talent - Jannik Obenhoff

Bijna dagelijks kom ik mensen tegen op internet die een geweldige portie talent hebben in bijvoorbeeld fotografie, muziek, kunst of fashion. Deze mensen inspireren mij met hun talent, en ik wil deze inspiratie met jullie delen. Ongeveer twee keer per maand deel ik een talent met jullie op Oh Nineteen.

Ik wil een nieuwe rubriek in het leven roepen op Oh Nineteen! In de rubriek 'talent' deel ik mensen met jullie die veel talent hebben op een bepaald gebied. Dit kan, zoals je hierboven leest, bijvoorbeeld fotografie, muziek of kunst zijn. Laatst stuitte ik op Instagram op de fotograaf Jannik Obenhoff.  Ik ben gek op Instagram accounts waar landschapfotografie centraal staat, en daardoor viel het account van Jannik me ook meteen op. Ik was ontzettend onder de indruk door zijn foto's aan het scrollen en aan het kwijlen bij de mooie landschappen op de foto's. Toen ik op 'follow' drukte ontdekte ik nog iets: deze getalenteerde, Duitse jongen is nog maar 14! Wow. Leuk feitje: op zijn eerste Instagram foto, die hij op 13 september plaatste, kreeg hij meer dan 1300 likes. Kijk mee naar een aantal foto's van deze jongen.











Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar als ik zulke plaatjes zie wil ik meteen eropuit met mijn camera, wil ik meteen daarheen reizen, en wil ik alleen maar meer, meer en meer foto's van hem zien. Ik ben benieuwd wat jullie van deze rubriek vinden! Als jullie ook een talent weten, zou ik het leuk vinden als je die met me deelt in de comments. 

Liefs, Marjolein