22-11-14

mijn favoriete outfits

Zo af en toe, als ik mijn outfit er leuk genoeg voor vind, zet ik die outfit op de foto. Meestal doe ik dat samen met Suzanne, en dan maak ik ook meteen fotootjes van haar. Ik vind het super leuk om bezig te zijn met het zoeken van een goede locatie voor de fotoshoot, de poses die ik moet aannemen en, het belangrijkste, de outfits samenstellen. Ik heb nu 22 looks op Lookbook staan, en het leek me een goed idee om de vijf outfits die ik zelf het leukst en meest geslaagd vind aan jullie te laten zien.

outfit 1: sunday


Deze outfit is het meest recent, en ik vind hem nog steeds erg leuk! Ik draag deze combinatie, of net een beetje anders, nu nog steeds vaak. Ik hou echt van het vest, en het is er nu ook weer helemaal de tijd van het jaar voor (gister was het koud, zeg! brr). De broek is mijn fave! Ik draag hem het liefst elke dag. Ik heb eigenlijk een nieuwe broek nodig, want met één favoriete broek kan ik natuurlijk niet leven...

outfit 2: boucle


Hier draag ik mijn Peplum rokje! Nu ik dit zie denk ik er ineens aan dat ik die nodig weer eens aan moet doen. Ik vind het namelijk een super leuk rokje. Ik denk dat deze outfit foto's ook één van mijn favorieten zijn. Deze heeft Floor vorig jaar ergens gemaakt. Ik vind vooral de linker foto erg cool. Lekker vol actie, of zo.

outfit 3: dots



Wow, wat zag ik er een jaar geleden anders uit hè? Ik weet deze outfit nog goed! Ik droeg het vorig jaar op mijn verjaardag, en de blouse had ik vlak daarvoor in Londen gekocht, bij de Forever 21. Ik ben er nog steeds dol op, en zeer regelmatig draag ik hem. Meestal gewoon bij een zwarte broek, maar heel soms ook bij een rokje. Love.

outfit 4: dancing in denim 


Even een zomerse outfit tussendoor, want deze behoort toch zeker tot mijn favorieten. Misschien ook door de foto's, want die vind ik nog steeds erg leuk! Deze broek heb ik heel veel gedragen, en hij ligt nog steeds in mijn kast, maar ik vrees dat hij de volgende zomer echt niet meer past...

outfit 5: keep me where the light is 

Wat hou ik van deze broek. Ik heb hem afgelopen zomer bij Rinsma in Gorredijk gekocht, en hoewel het in de warme zomer te warm is, heb ik hem nu nog steeds regelmatig aan. Favo combi: met een grijs truitje, of met het shirt dat ik ook op de foto draag en een fijn vest erbij. 

Ik ben van plan dit weekend weer eens outfitfoto's te gaan maken, dus als het goed is zien jullie deze week een nieuwe outfit verschijnen op Oh Nineteen. Als je Lookbook hebt, zou ik het leuk vinden als je me zou fannen. Wat is jouw favoriete outfit van dit rijtje?

Fijn weekend! Liefs, Marjolein